Klacht: Mindervalide

op 29 juni 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Tussen 20 en 28 mei hebben wij een vakantie last minut geboekt bij center parcs.
En zijn van 9 tot 12 juni op vakantie geweest.
Voordatt wij online boekten hebben wij center parcs gebeld om te vragen of ons voorkeurs huisnummer een mindervalide huisje was omdat wij een mindervalide persoon bij ons hadden.
Telefonisch werd ons gemeld dat het huisje dat wij wilden inderdaad een mindervalide huisje was,dus daarna hebben wij geboekt.

Helaas minder waar toen wij op vakantie waren.
Mijn mindervalide schoonzusje is bijna onderuit gegleden in een spek en spekgladde douche.
Wij hebben geklaagd bij de receptie en ook die gaven aan dat ons huisje inderdaad niet geschikt was mindervalide personen.
De enige oplossing die ze konden bieden was extra handdoeken om die in de douche op de grond te leggen en voor de rest moesten we het maar uitzoeken met het hoofdkantoor.

Wij moesten onze klacht per mail regelen.
Nu krijgen we te horen dat de receptie een oplossing heeft gegeven en dat daarmee de zaak is afgehandeld.
Als de boeking gegevens niet goed waren hadden we binnen 10 dagen moeten wijzigen.
De boekingsgegevens waren juist want wij gingen er vanuit dat we juist geïnformeerd waren door center parcs over het huisje.

Ondanks het huisje hebben wij wel een extra nacht bij geboekt,maar de vakantie was ondanks het huisje geweldig en heerlijk en gelukkig woonde er familie dichtbij waar mijn schoonzusje in een aangepaste badkamer wel normaal kon douchen,geen ideale oplossing maar ja center parcs deed en doet niks voor ons.

Ik vind het echt schandalig hoe wij telefonisch en per mail zijn behandeld en vind het echt schandalig dat center parcs niks voor ons wil betekenen of een oplossing wil aan bieden.

Wij zijn verkeerd ingelicht.
En hun zeggen gewoon wij kunnen de telefoon gegevens niet vinden en de receptie heeft al een oplossing gegeven.

Sorry hoor maar wordt er zo tegenwoordig met mindervalide mensen omgegaan?

Triest.

Als ons een oplossing wordt aangeboden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juni 2017 om 12:44 geantwoord

Heeft op 02 juli 2017 om 09:49 geantwoord

Er is nog steeds geen oplossing en krijg ook geen enkele reactie meer terug.

Vind dit echt zeer zeer schandalig en respectloos.
Heel triest dat ze een fout niet willen toegeven en ook niet eens naar een oplossing willen kijken.

En excuses? Nee hoor krijg je ook niet.

Nee alleen het antwoord afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Schorpioen2011