Klacht: Jaarabonnement zonder overleg

Amir Kocak op 21 september 2021 over Mijnwebwinkel in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds mei 2021 maken wij; www.friqly.nl geen gebruik van mijnwebwinkel omdat wij helaas geen juiste facebook pixels konden installeren. Nu is die DNS in mei veranderd en is ons abonnement plotseling verlengd met een jaar. Dat is minimaal 300,- euro.

Vanaf juli is de ongegvraagde verlenging ingegaan en vanaf mei maken wij al geen gebruik van het platform. Graag zien wij dat dit abonnement wordt ingetrokken.

We willen Mijnwebwinkel verzoeken mee te denken in onze situatie, ze wisten van de overgang naar het andere platform, en toch het abonnement laten doorlopen in juni, juli en nu nog 12 maanden?

Friqly
06-42316988

Gewenste Oplossing:

Graag zien wij dat dit abonnement wordt ingetrokken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mijnwebwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mijnwebwinkel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amir Kocak