Klacht: Mijndomein

op 04 februari 2014 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Mijndomein is een hostingpartij en heeft zomaar de tarieven verhoogd van 29 euro naar 42 euro per jaar. Een tariefsverhoging van maar liefst 37% !!!! Wij hebben daarover geklaagd en men geeft aan dat ze dit gecommuniceerd zouden hebben door het op hun website te plaatsen en in hun nieuwsbrief, waar wij i.v.m. spam geen abonnement op hebben. Ze hadden het dus óf schriftelijk óf met een gerichte email moeten aankondigen. Dan hadden we de tijd gehad om al onze domeinen te verhuizen naar een andere partij.

Terwijl de hosting overal alleen maar goedkoper wordt, gaan ze hun tarieven verhogen.

Over de ellende van beveiligingslekken op hun server, waardoor vele websites geblokkeerd werden nog maar te zwijgen. In plaats van dit op te lossen leggen ze alle verantwoordelijkheid bij de gebruikers neer. Uiteraard moet die zorgen voor goede software op de server en voldoende patches, maar tegen een hack op hun server kun je niets ondernemen als ze zelf blijkbaar een lek hadden.

Je kunt ze niet bellen en als je een mail stuurt, duurt het gemiddeld een dag of langer voordat je antwoord hebt. Al die tijd kun je weer niets doen.

Oplossing is om websites welke

Alle klachten die gemeld zijn door alexvandersluijs