Klacht: Mijn zoon werkt ook voor een callcenter- belangrijk!

op 09 mei 2017 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Goedendag,

Afgelopen dagen heb ik voorgaande klachten gelezen en heb ik ze eens doorgenomen met mijn zoon. Want die is assistent van zijn manager en weet hoe die zaken gaan. Zo begrijp ik dat groepjes zoals callassist met bedrijven werken zoals energiedirect, Doormiddel van rondselaars! Dus partijen waarmee energiedirect indirect samenwerkt met callassist.

Dus callassist verkoopt, geeft het door aan een rondselaar of tussenpersoon, en die geeft het door aan energiedirect !!!! En zo kan energiedirect hier onderuit komen door te zeggen niet met ze te werken. Natuurlijk niet ! Dat doen jullie tussenpersonen namens jullie !!

Vorige maand zijn wij dus gebeld door Energiedirect. Toch zitten wij ermee dat dat niet transparant is. Als bijlagen ziet u dus op de site van die gasten dat ze nu ook zaken doen met Fiber. Dus u geeft uw gegevens vrij aan callassist, en die voeren het door naar onze bedrijven zoals Energiedirect, Fiber, enz. Dus mijn gegevens blijven wel hangen ergens in het middenoosten?

Als mijn zoon me niet zou vertellen hoe jullie werken had ik dit ook niet kunnen uitpluizen. U kunt er wel zeker van zijn dat ik niet de enige zal zijn die dit gaat neerleggen bij consumenten organisaties. Wel ben ik benieuwd, hoe ver gaan jullie in een eerder genoemde 'onderzoek'? Moet dat ons vertrouwen geven?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 10 mei 2017 om 15:00 geantwoord

Goedemiddag,

Dank voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u niet wil dat uw gegevens in verkeerde handen vallen.

Ik kan u met zekerheid zeggen dat energiedirect.nl zorgvuldig omgaat met persoonsgegevens. Deze gegevens worden niet aan derden verstrekt. En indien gewenst kan ik er voor zorgen dat energiedirect.nl al uw persoonsgegevens verwijderd.

Will
energiedirect.nl

Heeft op 10 mei 2017 om 15:29 geantwoord

Bedankt dat u kan reageren. De vraag was hoe ver die 'onderzoek' zou gaan. De vraag is niet beantwoord. Want als u mijn gegevens verwijderd zal dat clubje het niet doen. Want eerder in een ander bericht is toegegeven dat jullie niet zelf bellen. Die heb ik gevolgd. Met respect

Alle klachten die gemeld zijn door oudeman