Klacht: mijn ticket

op 20 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste,

ik ben chimere diaw
ik heb gisteren om 23u een ticket gekocht via jullie website
maar ik heb mijn vergist met de datum in plaats van 1 juli heb gekozen 1 juni
vandaag om 9 u heb ik een mail gestuurd om te melden de vergissing
en ik krijg een mail dat ik 390euro moet betalen met vergissing dat is niet normaal

Gewenste Oplossing:

dat is mijn erst keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

Bericht van eDreams

5 maanden geleden - Beste Chimere Diaw, Wij hebben u een bericht gestuurd met uitleg en enkele opties. Met vriendelijke groet, eDreams - Customer Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 03 mei 2018 om 12:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Chimere Diaw,

Uw vlucht is aangepast naar de door u gewenste datum. Helaas was er een penalty en tariefverschil van de luchtvaartmaatschappij die verekend moesten worden. Indien u aanvullende vragen danwel opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met de medewerker die u geholpen heeft.

Met vriendelijke groet,

Wouter - Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door chimere