Klacht: Mijn pakketje is nog niet aangekomen!!!! Al 10 dagen onderweg

op 12 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had op 1 juli besteld en nog steeds niet ontvangen!!!!! Zit ergens nog bij UPS zie ik….. Ik heb al meerdere malen gemaild en krijg helemaal geen antwoord van UPS. Zoniet dan ga ik politie aangifte doen tegen UPS….

Groeten

Als UPS reactie geven en oplossen met mijn pakketje. Ook als pakketje veilig bij mij komt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS