Klacht: Mijn oude montuur niet hergebruiken

op 20 maart 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Ik wil mijn 1,5 jaar oude bril vervangen voor een nieuwe en tevens een andere sterkte. Op dit moment is de actie 1+1 gratis.
Mijn huidige zonnebril, ook pas 1,5 jaar oud bevalt me zo goed dat ik hem niet wens de vervangen voor een nieuwe en dus hierin zijn alleen nieuwe glazen nodig. Dit heb ik aangekaart, maar dit wordt me niet aangeraden. Hij zal dan opgestuurd moeten worden naar Hongarije! Per post, dus dat is een gok wordt me verteld. Vervolgens als hij kapot gaat, bv een pootje breekt ben ik niet verzekerd. En verder kan dit proces tot wel 6 weken duren!!!
Hier heb ik dus echt geen begrip voor, service kan ik dit niet meer noemen, verre van dat. Tevens vind ik het ook zonde om mijn leuke bril ongebruikt in de la te leggen. Wat een wegwerp maatschappij

Tevreden ben ik indien hier een redelijke oplossing voor gevonden wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 21 maart 2017 om 10:14 geantwoord

Heeft op 21 maart 2017 om 10:27 geantwoord

Een bril die 1,5 jaar oud is, kan mogelijk bros zijn? Daar kan ik me niets bij voorstellen. Wellicht is er dan toch iets aan de kwaliteit mis. Ik vind dit een onzin verhaal.

Reactie van de melder van de klacht Margot Janssens

4 maanden geleden - Tevens voel ik me genoodzaakt naar een andere opticien over te stappen. Jammer, want over de oogmeting ben ik tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Margot Janssens