Klacht: Mijn koffer opengemaakt in Sri-Lanka of India en sieraden gestolen

op 17 maart 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Mijn verzekering agent wil dat ik dit aan Jet-air meld.
Kan Kras dit voor mij regelen, ik weet niet wie ik hierover kan bellen
Bij voorbaat dank.
Wilt U mij hierover nog berichten

Als u dit met Jet-air in orden maakt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

Bericht van Kras

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Schellekens, Vandaag heb ik u een paar keer proberen telefonisch te bereiken maar zonder resultaat. Kunt u aangeven of dit op de heen- of terugvlucht heeft plaatsgevonden? Daarnaast verzoeken we u de doorverwijzing van de reisverzekering naar ons door te sturen via klantenservice@kras.nl . Zodra we een en ander hebben ontvangen, kunnen we hiermee naar Jet Airways. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Paul Zandbergen Kras Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Sri-Lanka 27

1 maand geleden - De diefstal heeft plaatsgevonden op de terugvlucht Mijn reisverzekering is Allianz Polisnummer 95412222 E.Schellekens

Bericht van Kras

1 maand geleden - Geachte mevrouw Schellekens, Helaas is dit nog niet genoeg voor ons om in behandeling te nemen. Pas bij een schriftelijke afwijzing van uw reisverzekering Allianz, die wel door u zelf opgevraagd dient te worden, kunnen wij e.e.a. in behandeling nemen. Wij ontvangen die graag per e-mail. Met vriendelijke groet, Paul

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 21 april 2017 om 15:09 geantwoord