Klacht: Mijn kleinkinderen

op 07 juni 2017 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Mijn 2 kleinkinderen waarvan de oudste van 5 heel veel bij mij was, zijn door de wsg in een pleeggezin geplaatst.
Hier zijn ze 3 maanden geweest en nu moeten ze naar een internaat.
Als oma heb ik aan gegeven voor deze 2 schatten te willen zorgen.
Maar volgens de wsg zou ik mijn kleindochter hebben mishandeld, ik heb hiervan aangifte gedaan.
Mijn kleindochter hing altijd heel erg aan mij en was liever bij mij dan bij haar moeder.
Ik mag haar echter niet meer zien.
Hoe is het toch mogelijk dat er in ons land zo met kinderen om gesprongen wordt? De dierenbescherming beschermen de dieren nog vele malen beter dan dat onze kinderen beschermd worden. Dit mag toch niet.

Wanneer er naar het belang van de kinderen wordt gehandeld

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Stichting

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Stichting nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 14 september 2017 om 12:57 geantwoord

Geachte mevrouw Van den Hoek,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 7 juni 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Trudie1960