Klacht: mijn klacht

op 21 juni 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb een bestelling geplaats wat niet de bedoeling was.
Ik wil dus de bestelling per direct annuleren.

tevens heb ik ook een mail gestuurd naar de klantenservice, met de vraag mijn bestelling direct te annuleren.

Groeten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat mijn bestelling
geannuleerd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 22 juni 2016 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Vinke,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik u proberen te bellen, echter zonder gehoor. Daarom heb ik u een e-mail gestuurd met hierin alle informatie die u nodig heeft.

Zoals ik in mijn e-mail heb aangegeven, factureren wij in opdracht van webwinkels en gaan de webwinkels over het annuleren van bestellingen.

Om u voldoende tijd te geven om contact op te nemen met de webwinkel om uw bestelling te annuleren, heb ik de vervaldatum van uw factuur verzet.

Ik wens u een prettige dag.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door angelique-vinke