Klacht: Mijn jaarabonnement dal vrij achterhoek bus/trein vanaf juli 2016 stond niet op mijn kaart

op 09 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb via de gemeente Doetinchem een abonement (meedoenarrangement) bij jullie ­čÖé Daar ben ik super blij mee maar woensdag (07-09-16)met inchecken bleek dat deze helemaal niet op mijn kaart stond.. Resi windjes heeft hierover gebeld en het zou dezelfde dag geregeld worden maar ’s avonds met inchecken ging het mis. Het lukte mij niet om in te checken en de bestelling op te halen. Hierdoor werd er 4 euro door jullie van mijn kaart afgehaald, Deze 4 euro zou ik graag gerestituteerd krijgen, omdat ik hier niets aan kon doen. Daarnaast zou ik willen vragen of ik gebruik zou mogen maken vd breng bussen vanaf de tweede loolaan naar Arnhem en naar station cs. Nu moet ik elke keer wachten tot ik de arriva bus kan nemen, misschien kunnen jullie mij hier aan helpen.?

Als dit voor mij lukt zou geweldig zijn!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 10 september 2016 om 14:14 geantwoord

Hallo Debby,

Dank voor je bericht. Je kunt via deze link een restitutieverzoek doen: http://bit.ly/2azPMG7 Kies vervolgens voor het contactformulier, dat lager op deze pagina staat. Via ditzelfde formulier kun je ook je verzoek omtrent het meereizen met Breng kenbaar maken. Officieel is dit inderdaad niet toegestaan, omdat de voorwaarden van dit abonnement het niet toelaten.

^DK
Webcareteam Arriva