Klacht: mijn budget gegevens / betalingen niet correct

op 09 maart 2017 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Contract verlenging gehad per 09-03-2016. De factuurdatum van de eerste betaling is voor de nieuwe overeenkomst 1 maart 2016 geweest en is betaald op 11 maart 2016. (fact nr 7946157). De laatste betaling van het vorige jaar is dus geweest de factuur voor februari t/m meterstand / contract datum 09-03-2016. Deze factuur is opgemaakt op 1 februari 2016 en dat laatste voorschotbedrag is op 9 februari 2016 overgemaakt.
Mijn eerste betaling stond/staat niet aangegeven in Mijn budget. Ik heb direct op 3 Mei 2016 budget hiervan op de hoogte gebracht per mail. Helaas is dit nog steeds niet gecorrigeerd en zal de komende jaarafrekening niet kloppen.

Indien Budget de juiste gegevens weergeeft en deze ook toepast in de komende jaarafrekening. Mijn betalingen zijn geweest op de 11e van elke maand, vanaf contractdatum 09-03-2016, (met fact.datum 1 maart). Dit is geweest voor 9 maart-april euro 75,- en 9 april-mei euro 65,- en vervolgens 10 x euro 54,-. Mijn laatste betaling voor dit jaar is dan ook geweest op 11 februari 2017.
Nu staan er 12 betalingen aangegeven doordat er een factuur is genoteerd met factuur datum 04-03-2017. Dit is dus het voorschotbedrag vanaf de contract einddatum en behoort niet toe in de berekening voor de komende jaarafrekening. Ik heb totaal euro 680,- betaald tot vandaag. (contractdatum)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Budget Energie

8 maanden geleden - Geachte klant, Uw klacht is bij ons klachtenteam neergelegd. Zij hebben inmiddels contact met u gezocht. Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare

Reactie van de melder van de klacht sjappie13

8 maanden geleden - Sorry voor de late reactie. (geen bericht klacht.nl) Mijn klacht is goed opgepakt. Mijn dank daarvoor.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 17 juli 2017 om 13:15 geantwoord

Ik ben blij om te zien dat dit naar uw tevredenheid is opgelost. Ik hoop dat het probleem met het printen van berichten inmiddels ook is verholpen. Ik vertrouw erop dat alles op uw eerst volgende jaarnota juist, en naar uw tevredenheid zal worden weergegeven.

Budgetenergie webcare

Alle klachten die gemeld zijn door sjappie13