Klacht: mijn bestelling niet gelevered

op 24 december 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 17 November een bestelling geplaatst en betaald. De pakket zou 12 December worden gelevered maar word steeds uit gesteld. Contract breuk dus . De afleverings tijd is 20 tot 28 dagen en deze is dus verstreken. Ik sta dan in mijn volste recht om mijn geld terug te vragen en wil dit nu ook aanvragen. Ik wil de bestelde produkt niet meer aangezien Lightinthebox.com niet hun woord houdt.Ik verneem nu ook pas dat ik ook nu nog extra moet betalen….dit word dus ook niet verteld bij aankoop dus is dit ook nog een mail anier van oplichting.

Geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

4 maanden geleden - wat is het bestelnummer, dan geven wij dit door aan onze klantenservice, sorry voor het ongemak. mvrgr

Reactie van de melder van de klacht erikblauw

3 maanden geleden - Hallo Het product is gisteren gelevered. bedankt. mvg. Erik Blauw

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 december 2017 om 12:49 geantwoord

Erik Blauw

Alle klachten die gemeld zijn door erikblauw