Klacht: Mijn besteling is niet gelevert Order ID: 8001541650584779

op 28 mei 2020 over AliExpress in de categorie Internetshops - Elektronica

Diemen 28-05 2020
Geachte maneer,mevrouw, ik heb verkoper Ebestbuy Store van AliExpress op. 07-09-2019 bestelde een Boeleo W1 AI Translator-product bij u besteld Touchscreen Slimme vertaler 45 Meertalige wereldwijde en zakelijke vertaling, voor een prijs van 91,26 euro de bestellingnr is: Order ID: 8001541650584779 en ik heb nog niets ontvangen, laat het me weten als ik een terugbetaling ontvang van de gemaakte kosten omdat ik de bestelling heb gelezen, en is geannuleerd door de verkoper, dus het bedrag dat ik heb betaald, moet onmiddellijk worden terugbetaald. Ik vraag om terugbetaling omdat ik de bestelde goederen niet heb ontvangen en ik het geschil niet kon openen omdat dit systeem 2 weken inactief was en nog steeds niet werkt.
Met vriendelike groeten,
A.Marszalek

Ik heb veel beifen tot verkoper feschreven en niemand me helpen.

Ik ben niet tevreden , omdat twee verzendingen van AlieExpess nie ondwangen en ok niet geld teruch.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AliExpress

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AliExpress nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]