Klacht: Midweek verblijf premium huisje Centerparcs Kempervennen

op 04 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn een midweek op vakantie geweest naar Centerparcs Kempervennen. Enkel hebben wij dit niet als vakantie ervaren.

Het huisje zag er op het eerste oog mooi uit, hij was alleen veel kleiner dan onze verwachtingen.

Het eerste wat wij hebben gedaan is de vaat opnieuw, deze was vies achtergelaten.

De luchtroosters waren stoffig, en ik kon gemiddeld 2 hooiwagens (spinnen) per dag vangen. Het leek alsof er geen schoonmaak had plaatsgevonden had want in elke hoek zat wel een hap met stof of vuil.

Wij hadden 3 activiteiten geboekt; tennis – bingo – bowling.
– Het tennissen was leuk en goed geregeld.
– Maar voor de bingo was er geen enkel plekje meer over in de gehele marketdome omdat mensen bleven eten en of er gewoon al zaten. Wij moesten noodgedwongen op een paar decoratie stenen zitten aan het gangpand. Niet echt leuk als je een avondje uit gaat.
– Het bowlen was ouderwets, het programmering scherm en de effecten waren oud. De ballen waren ontzettend vies, met vlekken en voelde vettig aan. Wij waren nog geen half uur bezig en toen gingen er al mensen op onze plek zitten wachten met als reden wij wachten tot jullie klaar zijn. Dus het bowlen was niet echt lekker ontspannend!

Voor het eten in de marketdome moesten we lang wachten en het personeel moest je na lang wachten zelf een seintje geven om een bestelling te kunnen doen. Personeel was niet klantvriendelijk en deed geen moeite om het de vakantieganger naar zijn zin te maken.

Het zwembadwater was allesbehalve schoon, overal dreven bladeren en haren. Ook de omkleedhokjes voelde niet hygiënisch en oud.

In het kort: het park loopt op veel punten achter en gaat totaal niet met de tijd mee.Wij vinden het jammer dat dit zo gelopen is en ontzettend zonde van ons geld. Nu we weer thuis zitten voelt het alsof we geen vakantie hebben gehad. Totaal niet voor herhaling vatbaar, helaas.

Wanneer Centerparcs ons een redelijke compensatie of vergoeding bied. En Centerparcs bovenstaande punten in de toekomst voor andere vakantiegangers verbeterd zodat deze wel kunnen genieten van hun welverdiende vakantie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:51 geantwoord

Heeft op 19 augustus 2017 om 10:33 geantwoord

Simpel weg de vergoeding van centerparcs. Deze is onwijs laag in verhouden van wat wij hebben betaald voor dit slordige verblijf.

Alle klachten die gemeld zijn door wesley96