Klacht: mid-week was zware tegenvaller

op 08 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na 4 jaar niet op vakantie te hebben gekund nu eindelijk een mid-week geboekt bij de Kempervennen. In eerste instantie alleen een 6 pers. huisje geboekt voor 5 pers en 1 baby, later besloten nog een 2 pers huisje erbij te doen voor meer rust. Dit was achteraf maar goed ook want we hadden nooit met z’n alle in het 6 pers gepast!
Bij aankomst troffen we beide huisjes zeer smerig aan: vieze vloeren, smerige keuken + koelkast, haren aan de magnetron, vies beddengoed (alsof het in de modder was gevallen), vieze badkamer incl schimmel enz enz enz…
voor het 2 pers huisje broodjesservice bijgeboekt voor 4 ochtenden, maar de vrijdag was bij de dinsdag gedaan? en de rest van de dagen was ook niet alles compleet.. verder waren de broodjes erg taai, dus niet vers (waarschijnlijk de restjes van voorgaande dagen).
Eerste dag hebben wij in het grill restaurant gegeten, hier stond de muziek zo hard dat je elkaar bijna niet verstond (ook niet fijn voor een baby) en het eten was er zo snel dat het amper gaar kon zijn.. geen aanrader dus. Rest van de week buiten het park gegeten.
Toen wilden we nog graag een keer gaan zwemmen met de baby, besloten om dat meteen ’s ochtends om 10 uur te doen bij opening, bij het omkleden komen we er al achter dat we een euro moeten betalen voor een kluisje die je niet terug krijgt, best vreemd.. en vervolgens zit het zwembad vol met schoolklassen die het hele bad terroriseren waardoor we amper met een baby kunnen zwemmen! Erg vreemde situatie voor een 5 sterren park en bijna 1000 euro voor het hele verblijf!
Kortom dit was een zwaar tegenvallende vakantie voor de hoge prijs en ben dit zeker niet gewend van Centerparcs.

Als ik bij een volgende vakantie (als dat nog Centerparcs word na zo'n week) in een schoon huisje zit, en tenminste waar voor mijn geld krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 juli 2017 om 10:30 geantwoord

Heeft op 10 juli 2017 om 10:34 geantwoord

Een cadeaubon van €75 om een zeer slechte mid-week van bijna €1000 te compenseren vind ik nogal weinig... daar kan ik de komende jaren geen nieuwe vakantie mee boeken.

Alle klachten die gemeld zijn door lauras1993