Klacht: Michael kors armband

op 23 november 2017 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Uit mijn armband waren steentjes. Ze hebben mijn armband opgestuurd en ze hebben gebeld dat ik een nieuwe kreeg. Die heb ik gekregen. Ik ga hem halen in de winkel. En ik zei al tegen het meisje de sluiting is anders hij gaat te vlug open en dat meisje zei het was dezelfde . Ik zeg ik vertrouw het niet . Ja zei ze het is toch dezelfde wat anders is er niet . Ik zeg kan ik geen andere krijgen . Dat ging niet. Nou ik werk veel en afgelopen weekend ging ik op stap en deed mijn armband om met het gevolg toen ik thuis kwam armband weg. Ik wist het dat de sluiting niet goed wAs . Nou jullie zijn bedankt daarvoor het was een kado van mijn zoon toen ik 50 ben geworden. Die armband was trouwens ook groter had ik het vermoeden en nu wil ik graag een klacht indienen bij Michael kors daarover

Een tegemoetkoming op een nieuwe armband of een gehele vergoeding

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 23 november 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte mevrouw Biesmans,

Erg vervelend om te horen dat de sluiting van uw Michael Kors-armband niet in orde was en dat u de armband bent verloren. Ik heb u een e-mail verstuurd naar aanleiding van uw klacht.

Graag verneem ik van u door te reageren op deze e-mail, zodat ik u verder kan helpen.

Nog een prettige dag gewenst!

#bcare/Roel - webcare team de Bijenkorf

Heeft op 16 december 2017 om 20:14 geantwoord

Ik heb niks meer gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jampot