Klacht: Mevrouw V Pompert

op 18 augustus 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We verbleven in Palm Beach hotel op Kos. En zijn zeker niet tevreden , de klachten lijst is groot.

-Kamer is te klein voor drie volwassen personen.
-We moesten 45 euro betalen voor een zeer slecht werkende airco.
– De extra kussen waar we om gevraagd hadden waren vies en zatten onder de gele kringen.
Zelf ben ik heel dom met een natte bikini even op het bed gaan zitten en daar verschenen de gele kringen op het laken( nee heb niet in bed geplast)
-Langs het bad in de badkamer zat schimmel in de voegen en het douche gordijn was aan de onderkant geel en verweert. Badkamer werd niet goed schoongemaakt.( de rest van de kamer overigens ook niet)
-Het zwembad en omgeving zijn tijdens ons verblijf niet schoongemaakt en er zaten zwarte schimmel randen langs en in het zwembad. Het plastic wat ik zelf uit het water hebt gehaald( donderdags) lag na vier dagen nog op de rand. In het water zaten een soort beestjes die op zwemmende vliegjes leken.
De ligbedjes waren vies en veel waren er kapot en een beetje armoedig gerepareerd.
Verder is er geen toezicht bij het zwembad en waren er medegasten die met bier en cocktails in het water gingen , waar dus ook niets van gezegd werd.
– De eetzaal is redelijk verouderd maar oké , De tafelkleedjes werden niet of nauwelijks verschoond en de borden en bestek niet goed schoon.
– Het ontbijt was niet om over naar huis te schrijven en het avond eten was slecht , warme salades en koud vlees en groentes.

Op 3 personen in de eetzaal na waren ze ook niet echt vriendelijk en pas wanneer wij zelf gedag zeiden kon er een gedag af en soms zelfs dan niet.

– Tijdens de thema avonden mocht je als je met twee of drie personen kwam niet plaats nemen op de zitjes met vier stoelen en werd er een oudere meneer die alleen was alleen een plaatsje op een gammele barkruk aangeboden☹️.

Ik zou tevreden zijn als de hygiene in de kamers en in het rond het zwembad een stuk zouden verbeteren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw vd weiden