Klacht: mevrouw Franke

op 01 februari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

er is een onvoldoende gefrankeerde post verzonden/ontvangen?
ik weet nergens van dus wil ik kijken wat het is maar het komt niet op het scherm, Uw post kunnen we niet vinden.
zelf pas ik juist daar op dat het niet gebeurd.

wat moet ik doen ik weet nergens van, ik heb niets ontvangen met een print frankering gecontroleerd.

betaalcode no1.140116.003258 te betalen euro 1.92

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL , Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:40 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Franke-Veltman,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rakkerwendy