Klacht: Met mijn multifocale bril is NIET te lezen.

op 11 september 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in december 2016 een multifocale bril gekocht bij HANS ANDERS in LEERDAM. Vanaf het begin kon ik er al NIET mee lezen.Ze zeggen dan in de winkel u moet er aan wennen. Maar het hielp NIETS. Daarna VELE malen terug geweest. Het probleem NIET opgelost.Ze zeiden het ligt aan uw ogen. Het lag NIET AAN DE BRIL.Het ADVIES was een leesbril erbij te kopen. Dus dat toen maar gedaan!!!Maar dat is natuurlijk een GETOP VAN NIKS. Daar wordt je chagerijnig van.Dat toch maar een tijd zo gedaan, maar dat is NIKS daar wordt je helemaal NIET goed van. Dus toch maar weer terug naar de winkel. Daar zeiden ze WE KUNNEN U NIET MEER HELPEN GA MAAR ERGENS ANDERS EEN BRIL KOPEN Ik ben natuurlijk erg BOOS. Maar ik was het natuurlijk helemaal zat. Dus in andere winkel een multifocale bril gekocht. EN NU IS HET PROBLEEM HELEMAAL OPGELOST.Een prima bril en ik kan er ook heel goed mee lezen.DUS ZEER SLECHTE SERVICE VAN HANS ANDERS. DIP TELEUR GESTELD IN HANS ANDERS.

Gewenste Oplossing:

Het liefste wil ik natuurlijk het volledige bedrag terug, voor alle ellende die ik gehad heb. Want een bedrag van 366,0 euro is natuurlijk niet niks.Want nu ben ik natuurlijk weer zo,n bedrag kwijt!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 11 september 2018 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Teus HORDEN,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het heel erg jammer om te horen dat de bril uit 2016 nog steeds niet naar wens is. Ik heb u vandaag telefonisch gesproken over uw klacht.

U bent anderhalf jaar geleden terug geweest in de winkel, omdat u nog steeds niet goed kon lezen met de bril. U heeft toen een leesbril geprobeerd, maar ik begrijp dat dat ook niet naar wens was. Daarna hebben we helaas niks meer van u vernomen. Doordat de garantieperiode voorbij is, kunnen wij hierin helaas niks meer voor u betekenen. Het spijt mij u niet anders te kunnen berichten.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en sluit hierbij uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Romy
Hans Anders

Heeft op 11 september 2018 om 20:40 geantwoord

Naar mijn mening, begrijp ik dat de garantieperiode voorbij is. Maar dat er dan van Hans Anders HELEMAAL NIKS KOM, ALLEN MAAR SPIJT. Dat begrijp ik NIET. Er kan toch wel wat tegenover staan, van alle ELLENDE die ik heb meegemaakt.... B.V. de helft van het bedrag. Want je begrijp toch dat ik op deze manier NOOIT meer in de winkel kom. En ik zal NIEMAND ADVISEREN OM BIJ HANS ANDERS EEN BRIL TE KOPEN!!!!! Groeten:TEUS HORDEN.

Alle klachten die gemeld zijn door Teus HORDEN