Klacht: Merano lungo niet geschikt voor Nespresso-machines

op 13 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben al jaren een tevreden klant over de producten die Lidl in het assortiment heeft.
Helaas heb ik onlangs een product gekocht waarover ik absoluut niet te spreken ben, het betreft de Merano lungo koffiecups.

Op de verpakking staat dat deze geschikt zijn voor Nespresso-koffiemachines echter is dit niet juist. De koffiecupjes blijven in de machine hangen en moeten met de hand eruit verwijderd worden alvorens er een nieuw kopje koffie kan worden gezet. Daarnaast pakt de machine de cupjes niet goed waardoor er veel koffieprut in de koffie komt.

Hopelijk heeft dit geen schade gebracht aan mijn Nespresso-koffiezetapparaat, ik gooi de resterende cupjes iig weg en koop deze nooit weer.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een tergoedbon ontvangen.
Daarnaast lijkt het me verstandig wanneer Lidl dit product uit de verkoop haalt en de cupjes optimaliseert voordat er meer klachten komen en Nespresso-machines kapot gaan...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 september 2016 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marleen Blok