Klacht: Vergoeding pedicure

op 12 april 2012 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

Mijne heren mevrouw, ik ben afgewezen voor een vergoeding voor de pedicure, maar ik ben het daar niet helemaal mee eens, de dokter heeft mij een verwijskaart geschreven omdat ik de komende tijd mijn voeten niet kan verzorgen mijn been omhoog houden kan ik niet omdat ik een scheurtje in de manische heb en een gebroken rib hoe moet ik dat doen? Al zou ik maar een deel vergoed krijgen,maar om de regels nu zo strak aan te houden dat is toch ook niet nodig.

Zeker een deel vergoed krijgen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

8 jaren geleden - Beste mevrouw J.G. Rouw - Boes,Ik kan me in uw situatie goed voorstellen dat u vreemd stond te kijken toen de declaratie voor pedicure zorg werd afgewezen. Volgens de polisvoorwaarden heeft u inderdaad geen recht op vergoeding voor de pedicurezorg, u voldoet immers niet aan de gestelde voorwaarden. Toch wil ik u graag eenmalig tegemoetkomen in de kosten die u gemaakt heeft omdat er bij u wellicht verwachtingen gewekt zijn (door de verwijskaart dokter) dat u deze hulp wel vergoed zou krijgen. Ik zal opdracht geven om de nota van Pedicuresalon Elly Elders (20,- ) coulance halve aan u te vergoeden. Verder wens ik u Beterschap en een snel herstel toe.Vriendelijke groeten, Leontine Seuren, Menzis team Webcare

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 13 april 2012 om 10:30 geantwoord

Beste mevrouw J.G. Rouw – Boes,
Vriendelijke groeten,
Leontine Seuren, Menzis team Webcare
Antwoorden

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Menzis Zorgverzekeringen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jgrouwboes