Klacht: een bezwaar van de aanslag onterecht moet betalen

carola111 op 17 januari 2012 over Menzis Zorgverzekeringen in de categorie Zorgverzekering

sinds 2004 heb ik confior verzekering en gevraagt via telefoon en ik was al verzeker 7 dags heb ik via telefoon de verzekering gevraagt aan de mederwekste dat moet anuleren dat ik wil niet dubbel verzekring heeft de mederwkste anuleren drie maand later krijgen deuwaarders brief aan de deur heb ik brief geschreven en gebeld en niet oplossen onterecht heeft aanslag gedaan bij mij inkomen ik heb de polis nooit gebruik moet ik onterecht betalen

de oplossing heb ik gedaan voor 75,00 per maand aflossing en heb ik ook betalen gedaan en de bedrag was al betaal 280, was de bedrag daarnaar ander deuwarderes 450,00 no zitten bij AGC incasso en onterecht heeft aanlag gedaan veel vlink bedrag ik hoop hier deze klachten woorden sneuw behandel met deze situatie ik heb totaal betaal 700,00 de Agc incasso zegt dat ik moet meer betalen 1500 en gaat veel op mij inkomen elkeer maand aftreken ik ben niet mee eens met deze onterecht

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Menzis Zorgverzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Menzis Zorgverzekeringen

12 jaren geleden - Beste Carola111, Wat een lastige situatie voor u.Ik lees dat u het oneens bent met de bedragen die u moet betalen aan het incassoburo. Mag ik u hierover bellen om te kijken of we u kunnen helpen? Wat is uw telefoonnummer? Graag ook alvast uw naam, geboortedatum en verzekeringsnummer zodat we uw polis er alvast bij kunnen pakken.U kunt dit sturen aan [email protected] Vriendelijke groeten, Leontine Seuren van Menzis webcare.

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Menzis Zorgverzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Menzis Zorgverzekeringen

Heeft op 20 februari 2012 om 11:53 geantwoord

Gegevens gevraagd te sturen maar daar is geen bericht op terug gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door