Klacht: mensen te ver laten lopen

op 05 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Rijsbergen Zundert op 4 Sept is het bloemen corso en word aan geboden dat er extra bussen in worden gezet prima hoor maar ik heb de bus van 11.30 uur gehad en die ging maar tot akkermolenweg daar moesten wij allemaal uitstappen en te voet verder en de bus ging vervolgens tot de rontonde zundert om te draaien natuurlijk ik vind dit niet kunnen we hebben tot zundert betaald en niet iedereen kan zo ver lopen zonder problemen. De bestuurder had ook `n slechte dag denk ik hij was erg kort af het was `n dubbele bus ook dus veel lopers.

Als daar verbetering in komt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

10 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wat jammer om te horen dat je geen prettige ervaring met de busreis naar het bloemencorso hebt gehad! Om je klacht intern door te kunnen zetten, zou ik graag meer informatie van je ontvangen. Zou je me kunnen vertellen met welke buslijn je naar het bloemencorso bent gereisd, en hoe laat je bij welke halte bent ingestapt? Met vriendelijke groet, ^NT Arriva Webcare

Arriva

Heeft op 14 september 2016 om 17:22 geantwoord

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door cmj Hendrickx floren