Klacht: Mensen ga niet over op deze malafide provider

op 10 mei 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Ik stapte over van T-Mobile, waar alles heel makkelijk geregeld is, maar niet zo makkelijk als bij KPN. Ik heb al een heleboel providers gehad en ze lokten mij binnen met 23 euro met een 3 in 1 pakket, dus internet, tv en telefonie. Dat was voor de eerste 4 maanden. Mobiel heb ik bij iemand anders. Je hebt vaak geen tv, dan werkt die decoder niet, dat ding wil vaak niet aan, maar ookl niet uit en dat programma-aanbod ,,, Ik kan de boel hier heel makkelijk zelf aanleggen. Dan krijg ik een maandje allerlei sportprogramma´s z.g. gratis aangeboden. Nee, die betaal je. Ik kijk nooit sport en ze hebben een heel verouderd tv-programmakeuze. ID-tv, wat staat voor Investigation Discovery dat hebben ze niet eens in hun basispakket. Dat is voor mij een zender waar ik wel graag naar kijk. Al dat gebabbel in bepaalde praatprogramma´s met die onbelangrijke gasten daar zit ik niet echt op te wachten. Ja, ik houd wel van Veronica Inside. Ik houd namelijk wel van zwartgallige humor.Maar om even tot de conclusie van het hele verhaal te komen: ze halen je binnen met 23 euro, dat is echt misleidende reclame, want ik betaalde ruim 3,5 keer zoveel op factuur 1. Nou, de tv doet het vaak niet, ik bel vaak mobiel en die heb ik niet bij hen en internet doet het ook vaak niet naar behoren. Ik had ook nog een factuur van T-mobile. Ik heb het allemaal zelf geregeld, want er werken niet echt lichten bij Youfone. Raar dat

Ik wil van hen af, dus dat het contract nu ook nog opgezegd kan worden. Totdat ik wel rechtstreeks naar een andere provider kan, want ik kan niet zonder internet en telefoon zitten. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Klacht.nl jullie mogen al mijn gegevens doorgeven aan YouFone. Ze moeten zich er niet uitlullen. Als je klant wilt worden dan krijg je een leuk bericht, maar daarna zijn ze niet bereikbaar en dat is natuurlijk een slechte zaak. Ik wil ook een manager of de directeur daar spreken en geen callcenter medewerker. Die interesseert het toch niets. Laat dat Youfone maar lekker failliet gaan, want ik ga niet betalen voor diensten die ze niet leveren. Het is bij al die bedrijven een puinzooi. Komt dat door het coronavirus, waar ze zich dan weer achter gaan verschuilen? Klacht.nl bedankt voor jullie medewerking. Helaas moet ik jullie er weer mee lastigvallen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

4 maanden geleden - Beste Adriana,Bedankt voor je bericht! Na een controle zie ik deze klacht niet terugkomen in 1 op 1 contact met onze klantenservice, wellicht mis ik dit dan. Kun je mij van het ticketnummer of datumtijdstip van je contact voorzien?Groet, Sven

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 14 mei 2020 om 09:43 geantwoord