Klacht: Mensen belachelijk makende busschaufeur

op 13 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

12-12-2017 . 16.07 pakte ik de bus van doetinchem naar zutphen station, en de busschaufeur die maakte bij elke stop mensen belachelijk.
De busschaufeur had bruin haar weet niet of jullie hier iets me kunnen.
De busschaufeur reedt hard en moet stoppen want er stond een meisje bij de bushalte en hij zei was ik maar nooit voor jou gestopt.
En toen een ander meisje uitstapte zei die loop is door met je dikke reet.
En nog veel mee dingen , hij zuchte elke keer en praate in zich zelf en maakte meerdere opmerkingen tegen zichzelf en andere mensen die zaten te wachten op de bus.

Ik ben tevreden als de busschaufeur hun passgiers met respect behandeld. En niet toont dat hij zijn baan vreselijk vind.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 december 2017 om 12:23 geantwoord

Beste Melissa mutsaars,

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw geplande reis met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen en bieden je hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het gedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Jouw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de betreffende medewerker. Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van jouw ervaring. Met jouw reactie kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^Zoë
Webcare Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Melissa mutsaars