Klacht: melden van een autoschade veroorzaakt 6 juni

op 09 juni 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Ik ben 3 dagen bezig geweest om een schade te melden bij abnamroverzekeren. Kon niet via de site . On line was tijdelijk niet mogelijk!!!. Via de telefoon kreeg ik steeds dat er te veel drukte was en dat ik het later weer moest proberen. Heb dit vandaag maar niet gedaan en ben tocht aan de telefoon blijven hangen, Ik kreeg de melding dat er 2 wachtenden voor mij waren!!. Vervolgens duurde het lang voordat ik de eerst volgende was. Dan duurde het zeker nog een kwartier voordat ik geholpen werd.

Het kan toch niet zo zijn dat de bank zo veel tijd nodig heeft om problemen in de directe dienstverlening op te lossen.
Het is logisch dat klanten on line schade willen kunnen melden en wanneer dat niet kan dat er rekening mee gehouden wordt dat er veel gebeld gaat worden.
Misschien dat iemand dit aan de directeur Edwin Grutterink kan melden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 09 juni 2021 om 14:11 geantwoord

Beste Pierre Ammerlaan,

Het klopt inderdaad dat onze klachtenafdeling de laatste weken slecht bereikbaar is. Wij zijn hier al bewust van en hard bezig om verandering door te voeren zodat dit niet meer het geval is. We hopen dat deze veranderingen in de komende weken zichtbaar worden in de wachtrij voordat u iemand te spreken krijgt. Wel wil ik u onze oprechte excuses aanbieden, dit is niet de service die u van ons kan verwachten of die wij willen aanbieden. Dit komt ook mede door de overgang naar een nieuw systeem waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om online de schade te melden.

Fijn om te vernemen dat u uiteindelijk wel bent geholpen.

Gabie
ABN AMRO Webcare