Klacht: Meest onvriendelijke dame klanenservice ooit!!

op 28 februari 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Zojuist met een vraag over een boeking met een dame van de klantenservice gesproken. Ik werd door haar op een zo betweterige en onaardige manier toegesproken en door verwezen naar het bedrijf via welke wij tickets hebben gereserveerd, dat ik echt een beetje boos ben. Een groot bedrijf als Tui wil toch neem ik aan dat er normaal omgegaan wordt met klanten die een vraag stellen. Ze luisterde amper naar wat ik te vertellen had en had de verbinding al zowat verbroken voordat ik uitgesproken was. Waarschijnlijk was ik omdat wij tickets hebben besteld bij een ander bedrijf niet interessanr genoeg ofzo, of ze had ruzie thuis vanochtend, het was in ieder geval een heel vervelend en ongemakkelijk gesprek voor mij en dat hoort toch niet lijkt me zo. Service is het belangrijkste wat een bedrijf te bieden heeft, bezuinig daar alsjeblieft niet op. Heel jammer.

Het lijkt mij dat het vooral voor TUI zelf in het voordeel is dat er een woordje gesproken wordt met deze dame, genaamd Henriette. Meer info wilde ze mij niet geven omdat zij voor een call center werkt. Dit is echt geen reclame.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WPieterseRambaldo