Klacht: Meerdere klachten

op 12 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Hallo,

Wij zijn zojuist bij de Kempervennen aangekomen en bij binnenkomst van onze Premium cottage 2-personen kwam de sigarettengeur en muffigheid ons al tegemoet, terwijl het een niet-roken huisje is. Er ligt sigarettenas in de pannenlade van de keuken en er ligt een leeg sigarettenpakje bij ons terras. Op de keukenkasten zitten ook nog eens vieze vettige spetters en de koelkast en de kastjes inclusief bestek zijn niet echt fris.
De Dolce Gusto ontbreekt (waar wel mee wordt geadverteerd voor dit huisje), maar de cupjes staan wel doodleuk op het aanrecht. Bij navraag krijgen we tot onze verbazing een volmondige “ja dat klopt” te horen. Alle apparaten op het gehele park zijn stuk volgens deze dame. Het was geen verrassing voor haar en is dus blijkbaar al langer bekend. Toen we aangaven dat we dit niet hadden verwacht en het ook niet echt correct vinden gezien de beloften op de site en dat er geen melding van gemaakt is (desnoods bij het huisje zelf) , kregen we als antwoord dat ze nou eenmaal stuk zijn en een nieuwe levering wel even kan duren. Punt. Geen oplossing of compensatie en geen excuses, helemaal niks.

Ondanks dat we al jaren bij Center Parcs onze zomervakantie vieren, blijven de klachten over vieze (stoffig, muffig en soms ronduit smerig) huisjes, gedateerde meubels en soms krakkemikkige inhoud hardnekkig. Dat de Dolce Gusto ontbreekt is nieuw voor ons.

We blijven het elk jaar keurig melden middels een formulier, maar het lijkt echt zinloos.
Het is dat de omgeving hier geweldig is, maar het huisje is het geld echt niet waard!

O ja waarom verschillen de toppings soms zo per park?

Center Parcs Kempervennen; waarom is het zo matig? Moeten we voor een schoon en beter huisje soms een (veel) duurder huisje huren? Lijkt me niet.

We hopen dat wij eens een fris en schoon huisje krijgen en dat alles compleet is ongeacht het type huisje.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 september 2016 om 09:15 geantwoord

Heeft op 13 september 2016 om 11:59 geantwoord

We moeten ons volgens Center Parcs melden bij de receptie/parkleiding. Ik heb het zoals gezegd al direct gemeld bij de receptie. Waarom wordt ons dit alsnog verzocht? Ik ben zelfs twee keer teruggegaan om ook te melden dat de boel niet echt schoon is.
Dezelfde dame kon hier iets mee en bood aan om het huisje alsnog schoon te laten maken. Dit heb ik natuurlijk geaccepteerd. Ook mocht ik een activiteit uitkiezen, hier is het mij niet te doen dus dat hoefde niet, maar wel vriendelijk om aan te bieden.

Inmiddels is iemand langs geweest en heeft een geurtje gespoten tegen de rokersgeur in het huisje, de lade zou schoongemaakt zijn en het terras opgeruimd. Dit staat op een formuliertje met daarbij een fles rosé. En er staat een Dolce Gusto! Blijkbaar zijn ze niet allemaal stuk zoals eerder verteld werd. Ik ben blij met de Dolce Gusto, want de reeds aangeschafte (en aanwezige) cups kunnen gewoon gebruikt gaan worden. Hiervoor willen we Center Parcs bedanken. Er is wel degelijk geluisterd. Maar......de muffige rokersgeur hangt er nog steeds, het sigarettenpakje ligt nog steeds op het terras en de lade bevat nog steeds sigarettenas (weliswaar iets minder). Waarom wordt er niet gewoon goed schoongemaakt? Helemaal na de klacht? Ik snap overigens dat je sigarettengeur niet zomaar uit het huisje krijgt, maar als niet-roker is dit natuurlijk niet prettig.

De koelkast mag ook weleens een poetsbeurt krijgen ivm de schimmelrand. Bah.

Het is nog niet helemaal opgelost nee. Ik ga opnieuwe naar de receptie straks.

Alle klachten die gemeld zijn door Lindatje83