Klacht: Meerdere fouten in het werkboek

op 20 januari 2014 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geachte heer/mevrouw,

Sinds November ben ik bezig met de LOI cursus Management en Organisatie, het is me al meerdere keren opgevallen dat er fouten staan in het werkboek. Dan heb ik het niet over grammatica- of spellingfouten, maar over fouten in berekeningen en in het antwoordenblad. Hierdoor ben ik vaak vastgelopen, doordat ik aan mezelf begon te twijfelen of er maar niet achter kwam hoe ik aan deze (irrelevante) waarden zou moeten komen. Hoe kan dit werkboek vertrouwen als er zulke slordige fouten in staan, op deze manier is het onmogelijk om mezelf goed voor te bereiden op het examen in Mei. Uiteraard kan ik u meerdere voorbeelden noemen als hier behoefte aan is.

Natuurlijk zou ik het liefst een foutloos exemplaar ontvangen, maar omdat dit waarschijnlijk niet zomaar mogelijk is, hoop ik op een andere toepasselijke oplossing. Als dit er niet komt, wil ik worden gecompenseerd voor mijn gemaakte kosten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Aesthetics

3 jaren geleden - Dit is niet opgelost. Ik ben gecontacteerd door LOI via telefoon en het bleek dat ik een verkeerde versie had ontvangen en dat het mogelijk was dat om die reden er fouten in mijn boek zaten. Ik heb hierna de 'goede' versie ontvangen, maar hier zaten dezelfde fouten in. Ik zou de vrijdag daarna worden gebeld, nadat ik de versies had vergeleken, om te zien of deze wel goed was. Heb nooit meer iets gehoord. Omdat er dus blijkbaar geen foutloos exemplaar is, besloot ik er maar het beste van te maken en door te gaan, hoewel, nu stuit ik op een vraag die pas meerdere hoofdstukken later word behandeld. Daarnaast, vind ik de uitleg bij sommige vragen zeer verwarrend. Ik ben niet tevreden over de service en ook niet over het lesmateriaal. Helaas is het nooit mogelijk geweest voor mij om mijn studie te annuleren, vanwege het feit dat het maar een studie van 6 maanden is, dus zit ik eraan vast. Aan de telefoon werd gesproken over een compensatie, uiteraard heb ik hier ook niets meer van gehoord. Ik begrijp niet hoe mijn klacht als ''Opgelost'' word beschouwd. Hij is niet opgelost, er is alleen niet meer over gesproken.

Alle klachten die gemeld zijn door Aesthetics