Klacht: Meerdagenpas plopsa

op 20 december 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Mystery boeking via bungalows.nl gedaan. We gaan naar de Huttenheugte. Hartstikke leuk ik wde alleen graag een meerdagenpas voor plopsa boeken. Na het 1e contact met centerparcs moest ik 2 dagen voor aankomst terug bellen want dan zou ze het in orde maken, aangezien ik geen creditcard heb. Ze zou het dan bij de receptie aangeven en dan zou ik bij aankomst kunnen betalen.
Dus ik bel terug maar na 1 uur aan de telefoon te hebben gehangen en 7x door te zijn verbonden kan het nu niet meer ze hebben de verkeerde info gegeven bij het 1e gesprek!
Waarbij ik als laatste nog diezelfde dame aan de telefoon heb gehad maar die beweerd dat ze mij niet aan de telefoon heeft gehad!
Centerparcs kan alleen dit inboeken als ik een credit card heb. Wat een gel*l afgelopen zomer ben ik ook daar geweest en toen kon het wel via klantenservice en met ideal betaald. Maar ze verzinnen wel de gehele tijd nieuwe redenen.
Ik zou toen wel met credit card betaald hebben, kan niet heb ik niet!
Dat omdat het een rechtstreekse boeking was, was het niet!
Dat omdat het een last minute betrof was het ook niet!
Omdat er andere voorwaarden zijn blablabla.

Zeer zeer zeer teleurstellend!
Centerparcs maakt de fout dus die moeten dit gewoon in orde maken!

Als ik een meerdagenpas voor plopsa tijdens het gehele verblijf heb tegen het tarief van 1 dagpas per persoon.
En ik wilde bonuscheque boeken!

Maar ze zullen wel geen contact meer opnemen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 december 2017 om 10:38 geantwoord

Op 22 december jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak dat deze gasten reeds ervaren hebben met betrekking tot het wijzigen van hun reservering. Echter is het volgens de actievoorwaarden niet toegestaan om wijzigingen aan te brengen na de reservering.

Heeft op 22 december 2017 om 14:24 geantwoord

Geen meerdagenpas zonder credit card. Geen credit card in bezit dus nog steeds probleem van ons.

Alle klachten die gemeld zijn door Kristelhartwich