Klacht: meer dan 10 keer gebeld en nog steeds geen intyernetbankieren

op 20 maart 2017 over ABN Amro in de categorie Banken

sinds juni 2016 ik heb nog steeds geen internetbankieren,meer dan 10 keer gebeld,hoor ik aleen oohh meneer wat vervelend voor u,en nog steeds niet opgelost.ik moet mijn bankafschrift geven aan boekhouder voor omzetbelsting en voor inkombelasting maar luukt niet omdat kan ik niet inlogen.ik ben zelf ook bij abn ambro kantoor geweest bell naar klantensevice .)))

als is oplossen

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN Amro over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ABN Amro in behandeling genomen

Bericht van ABN Amro

3 dagen geleden - Hi Deniz, Bedankt voor het telefoongesprek van vanmorgen! Goed elkaar gesproken te hebben. Het is natuurlijk belangrijk dat je gewoon de afschriften kan downloaden zodat je de belastingaangifte goed kan doen. Zoals we net hebben afgesproken ga ik je hier nog een uitleg geven over hoe je de afschriften van jouw rekening kan downloaden wanneer je inlogt met jouw eigen pas. Dit gaat als volgt: • Log in op een computer of laptop met jouw eigen pas en de e.dentifier. • Ga naar ‘Tools’. • Kies voor ‘Afschriften en Fin. Jaaroverzicht’. • Bovenin de pagina kan je de contracthouder selecteren. Kies hier voor de naam waarvan je de rekeningafschriften wilt hebben. • Kies daarna voor het soort rekening waarvan je de afschrift wilt downloaden. Bijvoorbeeld de betaalrekening. • Selecteert het gewenste rekeningnummer. • Vervolgens kies je voor ‘Rekeningafschrift’. • Tot slot kies je over welke periode je de afschriften wilt downloaden. Let op, dit kan maximaal voor 6 maanden. • Klik op OK. Onderaan de pagina zie je jouw afschriften als PDF bestand staan. Ik verwacht dat je met deze stappen de afschriften gewoon kan downloaden. Uiteraard hoor ik graag of het gelukt is. Anders nemen we morgen opnieuw contact met je op. Ik hoor graag hoe het verlopen is. Alvast bedankt, Deniz! Met vriendelijke groet, Lisette ABN AMRO Webcare

Bericht van ABN Amro

1 dag geleden - Goedemorgen Deniz, Mijn collega heeft je tips gegeven wat je kunt doen om je afschriften te downloaden. Wij horen graag van je of alles goed is verlopen en je inmiddels toegang hebt tot je afschriften. Ook als je er niet uit bent gekomen horen we dit graag. Dan zoeken we samen naar een andere oplossing! Met vriendelijke groet, Layla ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door stuchaven