Klacht: medicatie fouten en andere vergissingen

op 01 juli 2019 over BENU Apotheek in de categorie Apotheken

beste,
afgelopen jaar hebben wij als gezin zoveel vergissingenfouten meegemaakt welke gemeld zijn maar het blijft zich herhalen. zo hebben we antidepressiva gehad ipv andere medicatie, verkeerd gemengde antibiotica (waarop een heftige reactie van onze dochter van inmiddels 9). Afgelopen week ben ik bijna een dagdeel bezig geweest met ophalen en telefoneren en heb nu nog niet alle medicatie. Mijn dochter had een dosering wijziging van de kinderarts van 20 gr medikinet naar 15. dit vonden ze verdacht dat ze zonder contact op te nemen niets verstrekte. Wij maken gebruik van de automaat , ik kreeg geen bericht en heb uiteindelijk zelf contact opgenomen om het uit te leggen. Bij mijn herhaal recept zijn een inhalator en neusspray niet geleverd. opnieuw gebeld, het was wel afgetekend. uitgelegd dat het er toch echt niet was, zou het vandaag in de automaat geplaatst worden. Dit is niet gebeurt (aanvraag loopt al een week). Deze situaties komen maandelijks voor. wanneer een middel er niet is wordt dit niet aangegeven, maar gewoon niet geleverd. Dit heb ik herhaaldelijk bij de medewerkers aangegeven, het blijft zich echter voordoen.
Ik begrijp best dat een vergissing mogelijk is, maar dit is echt teveel.

vriendelijke groeten Pascaline

geen medicatie fouten, recepten leveren of contact opnemen wanneer dit niet mogelijk is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BENU Apotheek

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BENU Apotheek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p. van de sande