Klacht: Mediabox

op 30 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanaf dag 1, nu een jaar geleden, niets dan problemen. Box valt regelmatig uit, bij sommige opnames gaat na 1 uur beeld op zwart. Om de 2 weken heeft de box helemaal geen zin om op te nemen en dan zie je een rood kruis, zeker 1 keer per week zijn programma’s maar half opgenomen. Bij terugkijken van iedere opname bevriest het beeld en maakt vreemde geluiden. Gisteren 4 programma’s opgenomen, titel staat bij mijn opnames maar zijn leeg. Ik heb zo vaak gebeld, oplossing was altijd:box uit zitten 10 minuten. Ik update de box iedere dag. In maart aangegeven dat ik ging overstappen, ineens kwam iemand met het idee dat mijn harddrive waarschijnlijk kapot is, ja duh, dat gaf ik al 9 maanden. Oplossing zou zijn nieuwe box, nieuw contract en 6 maanden korting. Ik moet er niet aan denken dat ik nog 6 maanden aan Ziggo zou vastzitten, mijn voorstel was om de laatste 2 maanden de helft te betalen, is uiteraard niet gebeurd. Maar voor de betaling van mijn factuur met dd 29 april lag op 8 mei al brief op de matdat ik niet betaald had. Rekening was op 7 mei betaald. Ziggo zou met alle problemen zo snel moeten omgaan en niet alleen met de rekening. Klacht via de site ingediend, uiteraard geen antwoord, klacht via Messenger, aardig iemand die antwoordde, maar nee, ze konden mij niet helpen. Wat een waardeloos bedrijf. Ik zit de dagen te tellen fat ik weg kan.

Laatste maand abonnementsgeld kwijtschelden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shandi13