Klacht: media markt roermond, los het niet op

op 28 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Media Markt Roermond. Klantvriendelijk, oplossingsgericht?
We kochten tot nu al onze electrische apparaten daar. Zo ook een stoomstrijkijzer. Na de, volgens hun maximale garatietermijn van 2 jaar, kwamen er vonkjes uit de kabel. We hebben deze toch opgestuurd via mediamarkt en zij ontdekte een probleem met kalk in de machine (terwijl deze een automatsche ontkalsysteem heeft) wat voor 125 euro opgelost kon worden, over de hele kabel werd voorbij gegaan, ondanks nadrukkelijke navraag. Het apparaat maar terug laten komen en veel gedoe gehad omdat werkelijk alles misging bij mediamarkt roermond. Uit coulance boden ze 35 euro korting als we een nieuw stoomstrijkijzer bij hen zouden kopen van 300 euro of 50 euro korting als we er een van 350 euro zouden kopen. Dit was echt alles wat ze konden doen. De vriendelijkheid was er ook helemaal af. Bij een nieuw bezoek een vriendelijke medewerker gesproken en die gaf aan dat de coulance ook in een bon zou kunnen zodat ik vrij was deze te besteden. Ik moest maar even afwachten hoe het verder liep en anders een mail sturen nar 4 weken. Ook dit gedaan en daarom kwam de reactie dat de coulance die ze geboden hadden toen was wat ze boden en dat was nu niet meer geldig en verder deden ze niets meer. Uiteindelijk maar eens met Philips gebeld, die schrok van de klacht en wilde graag het strijkijzer retour om uit te zoeken wat er nu echt aan de hand was. Iets waarvan ik denk wat Mediamarkt had moeten doen, want dat was de partij waar ik deze gekocht had. Philips heeft gecontateerd dat dit wel degelijk een fout was wat absoluut niet mag voorkomen en heeft het apparaat vervangen. Top van Philips!! Mediamarkt Roermond, waarom moet deze klant zover gaan, zoveel bellen/regelen en houden jullie de starre houding? Geen excuses, geen sorry voor de hele gang van zaken en hoe we behandeld zijn.

excuses en de beloofde tegoedbon, nu met een bloemetje

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dennisbru