Klacht: Medewerkers onkundig

op 10 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

Zo ING. daar zijn we weer. Ik blijf me verbazen over jullie slechte service.
Op 2 augustus 2017 ben ik samen met mijn moeder op kantoor Zoetermeer geweest. Hoe ze live met hun klanten omgaan is natuurlijk al geen geheim meer voor jullie.
Maar dat ze achteraf ook geen zaken kunnen regelen is ook meer dan duidelijk.
Ruim een week later heeft mijn moeder nog steeds haar nieuw aangevraagde pas (die in eerste instantie al alleen nodig was door jullie domme actie) niet ontvangen. Morgenochtend vertrekt ze naar het buitenland en moet dus door jullie stomme fouten en slechte service nu noodgedwongen veel contant meenemen.

Ik vraag me af. Hoe moeilijk is een nieuwe pas aanvragen? Wat voor IQ moet een persoon hebben voordat ie bij jullie op kantoor mag werken? Want erg slim schat ik ze niet in, nadat ze niet eens fatsoenlijk een pas kunnen aanvragen voor iemand.

Ik denk niet meer dat ik tevreden zal zijn.
Als je deze klacht meldt bij webcare op fb, krijg je een preek over hoe zij graag behandeld willen worden. Ze vergeten even hoe ze zelf hun klanten moeten behandelen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 10 augustus 2017 om 22:56 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat er het een en ander niet goed is gegaan. Via dit forum kunnen we niet meer voor je doen dan via Facebook. Ik sluit me daarom aan bij mijn collega. Ik zal het antwoord voor je herhalen.

Jammer om te horen dat jouw moeder de Betaalpas nog niet heeft ontvangen. Bij de verzending zijn we afhankelijk van de postbezorging.

Ik vind het jammer om te horen dat je zo negatief spreekt over onze collega. Wij zijn allemaal mensen en doen ons best voor onze klanten. Je mag best een negatieve emotie hebben en dat uiten, maar laten we wel respectvol blijven. Het is niet leuk voor ons, als medewerkers, te horen dat je zegt: 'Wat voor IQ moet een persoon hebben voordat ie bij jullie op kantoor mag werken'. Ik wil je daarom ook vragen om dat soort zaken achterwege te laten.

Jouw moeder kan het beste contact opnemen met de Alarmlijn. Zij kunnen hier dan even naar kijken en eventueel een nieuwe Betaalpas toesturen. Ze zijn te bereiken op telefoonnummer 020 22 888 00.

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht NKhatri

1 week geleden - Oh ja een toevoeging trouwens. Ze neemt nu veel contant mee. Die ze van mij heeft gekregen. Want op jullie kantoor moest ze weer eens 3 kwartier wachten. En daar had ze nou net geen tijd voor. Schaam jullie diep. Probleemoplossend vermogen 0,0 en jullie komen mensen preken over respect.

Alle klachten die gemeld zijn door NKhatri