Klacht: Medewerker Mevr. Steensma

op 21 augustus 2016 over ING in de categorie Banken

Na verlies van mijn bankpas, ben ik in lichte paniek en belde ING Bank Alarmcentrale om te zien of er misbruik van mijn pas gemaakt is. Mevr. Steensma nam de telefoon op. Het gesprek is zo slecht verlopen dat dit reden voor mij is over te stappen. Je verwacht empathie/hulp op het moment dat zoiets gebeurd. in plaats daarvan kreeg ik een medewerker die chagrijnig reageert en me niet verder wil helpen. Ook deed ze alles om het gesprek maar verveeld te laten lopen, kortom reden voor mij om een andere bank te zoeken

Ik ben tevreden wanneer ik goed geholpen wordt door u medewerker wanneer ik vragen heb. Het gesprek heeft me een zeer vervelend gevoel gegeven nadat de verbinding verbroken was. Ook wil ik graag een persoonlijke klacht indienden tegen deze mederwerker van u.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:11 geantwoord

Goedemorgen Marcel van Dijk,

Wat een vervelende situatie, jammer om te horen dat de service tijdens het telefoongesprek te wensen overliet. Excuses hiervoor.

Om een klacht in te dienen wil ik u vragen om contact via de chat (Mijn ING), social media (Facebook, Twitter) of telefonisch contact op te nemen (tel: 020-2288888).

Wat betreft het verlies van uw bankpas: is het inmiddelsb gelukt om de Betaalpas te blokkeren, en een nieuwe aan te vragen?

Vriendelijke groet,

Jeroen
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door MarcelDijk