Klacht: Mederwerkers

op 22 maart 2020 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Geachte, het is onverantwoord dat medewerkers gedwongen worden in deze corona tijd die verkouden zijn toch moeten komen werken met alle gevolgen van dien echt schandalig. Mijn dochter is werkzaam bij het kruidvat en is ziek al een paar keer aangegeven maar ze MOET komen werken. Ik ben in het filiaal geweest en de voorzorgsmaatregelen waar de medewerkers zelf voor moeten zorgen zijn niet om te lachen ik ben daar als moeder erg van geschrokken is het niet tijd dat het kruidvat zelf de medewerkers moeten beschermen en als de sodemieter moeten zorgen voor schermen te plaatsen mondkapjes en handschoenen en ook nog beschermende kleding te verschaffen. Het is ronduit schandalig voor het salaris en ook nog ziek te zijn om de gezondheid van mijn dochter zo op het spel te zetten echt onverantwoord de heren en dames op kantoor moeten nu in deze tijd eens in de winkel gaan staan van achter het bureau is het simpel mailtje eruit en succes meiden en jongens. Ik weet uit betrouwbare bronnen dat het kruidvat niets aan klachten doet van medewerkers alleen maar klachten van zeurende mensen oplossen want o o zal toch wat zijn dat een klant wegloopt terwijl mensen medewerkers het werk echt moeilijk kunnen maken en ook nog eens onbeschoft en uitgescholden worden maar de medewerkers moeten vriendelijk blijven he. ik besef dat de winkels open moeten blijven maar wel tegen een aardige bescherming.Ik heb inmiddels inlichtingen ingewonnen bij de FNV en ben nu op een punt aanbeland dat ik een aanklacht ga indienen tegen het kruidvat. Het RIVM zegt niet voor niets dat als je klachten hebt je thuis moet blijven maar dat word gewoon in de wind geslagen. Hoop dat er een Lockdown komt en dat het kruidvat voor maanden dicht gaat.

Wanneer ik tevreden bent dat het kruidvat voorzorgsmaatregelen treft en niet dat de medewerkers zelf daarvoor moeten zorgen echt bizar. Draait alleen maar om omzet.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolevanmanen1966