Klacht: Onjuist bedrag en onbeschoft gedrag

op 02 augustus 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik bestel in de Drive 2 kleine milkshakes en een American cookie. Ik reken 7,50 euro af. Volgens mij had dit 6,75 euro moeten zijn. Vervolgens aan het 2e raam sta ik wat ver weg en kan ik net niet bij de bestelling. De dame achter het raam zegt: kan ik niks aan doen en doet het raam dicht zonder enig contact te maken. Ze had het vast wel 10 cm verder kunnen schuiven op het plateau. Het bonnetje zat er niet bij. Ik kreeg geen contact meer met de dame achter het raam. Mijn pinbetaling bedroeg echter 7,50. Ik ben doorgereden omdat ik de rij niet verder op wilde houden, het was nogal druk.
Ik betaalde om 17:03 bij Mac Drive Zwolle Zuid. Ik bestelde 2 kleine milkshakes mango-passievrucht en 1 Americans coolie witte chocola-framboos.
Met name de reactie van de dame aan raam 2 vond ik zeer onbeschoft qua intonatie, service en uitstraling. Dat in combinatie met een verkeerde rekening maakt dat ik deze klacht indien.

Als ik vriendelijk geholpen wordt en de juiste prijs betaal voor mijn bestelling.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiavandenderen