Klacht: Geen klantvriendelijkheid bij Mcdonalds/Daalwijk. Restaurant code: 1302

[email protected]@ op 10 juli 2020 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Bij mijn bestelling kreeg ik een verkeerde broodje, de manager van mcdonalds Daalwijk, weigerde mij een nieuw broodje te geven en paste mijn oude broodje aan dmv mijn gewenste ingrediënten op het oude koude broodje te leggen. Na een lange discussie heeft de manager mijn broodje even in de magnetron warm gemaakt en het weer terug gegeven, zonder verder iets te zeggen. De manager was heel onbeleefd, zij oefende ook geen sociale afstand van haar collega’s, zij was ook aan het tranen tijdens de discussie over de verkeerde hamburger dat ik gekregen heb, waarbij zij steeds haar tranen afveegde met haar hand. (Vermoedelijk had zij last van haar ogen) vervolgens raakte zij mijn hamburger aan zonder haar handen te wassen. Ik heb de hamburger natuurlijk niet meer kunnen eten, want vooral in deze pandemie vind ik het onverantwoordelijk. Ik heb nu maar besloten om voorlopig biet meer bij Mcdonalds te eten omdat ik vrees voor mijn gezondheid mbt hygiëne ontremd de voorbereiding van het eten.

De manager nam de tijd om met mij de discussie aan te gaan, dat is tenminste iets positiefs, alleen jammer dat zij het probleem weigerde op te lossen en klantvriendelijkheid uit te straken.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]@