Klacht: Krimpende traagschuim topper

Arelwil op 04 februari 2022 over Matrassen-World in de categorie Bedden, Beddenketens

Ik kocht bij Matrassen-World een traagschuim topper met een breedte van 180cm. Na 3 maanden was hier nog maar 174,5cm van over. Ik klaagde, maar kreeg te horen dat (hun) traagschuim altijd krimpt door de warmte. Matrassen-World bood mij ter vervanging een koudschuim topper aan. Maar dat was niet wat ik wilde. Ik vroeg daarom mijn geld terug. Op 3 volgende emails van mij werd (onfatsoenlijk) helemaal niet gereageerd. Eerst toen ik vervolgens aangaf via mijn creditcard verzekering mijn geld terug te eisen en mijn mening op social media kenbaar te maken, werd ik gebeld. Niet om excuses of geldterug aan te bieden, maar om mij nogmaals duidelijk te maken dat (hun) traagschuim altijd krimpt zoals iedereen weet. Omdat dat al algemeen bekend is hoef dat ook niet op de website vermeld te worden, zo vindt Matrassen-World

Geld terug en vermelding van traagschuimkrimp op hun site.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Matrassen-World nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arelwil