Klacht: matrassen in het midden ingezakt

op 29 maart 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

In 2016 heb ik bij de outlet winkel in Tilburg een bed bij Swiss sense gekocht. Hier heb ik meer dan een half jaar veel plezier van gehad. Helaas heb ik nu al een half jaar weinig plezier meer.

In het midden van het bed waar de twee matrassen samen komen (het is een boxspring) is een geul ontstaan. ondanks dat hier een topmatras op ligt heb ik hier heel erg veel last van.

Ik weeg net 55 kilo en heb geen partner, dus ik was heel erg verbaasd dat de kwaliteit zo snel achteruit is gegaan. Ik vind het heel vervelend dat ik iedere ochtend met pijn in mijn schouders en rug opsta. Dit is echt een aanslag geweest op mijn nachtrust en humeur.

Hoe het opgelost vind ik niet heel erg belangrijk ik zou al heel erg blij zijn met nieuwe matrassen. zo lang ik weer lekker kan slapen ben ik tevreden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 12:25 geantwoord

Deze klacht is niet gemeld via onze klantenservice is er is daarom niet opgepakt. Vandaag de klant gebeld, niet bereikbaar. Voicemail ingesproken met verzoek contact met ons op te nemen per e-mail of telefonisch. Uiteraard zal er dan gekeken worden voor een passende oplossing. De matrassen vallen immers nog ruim binnen de 5 jaar afbouwende productgarantie.

Alle klachten die gemeld zijn door MaartjeHennevelt