Klacht: Matras met zachtere plekken

Arjan Penning op 04 juli 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Het duurste Ikea matras van 3 jaar oud waarin zachtere plekken ontstaan (mag het geen kuilvorming noemen van de Ikea, want dat is het pas vanaf een kuil van minimaal 2,5cm diep).
Dit is volgens de Ikea normaal terwijl ze op de beddenafdeling bij Ikea zeggen dat dit bij dit matras (hesseng) niet binnen 3 jaar mag gebeuren. Zij hebben me terug verwezen naar de klantanservice met de mededeling laat ze ons maar bellen dan leggen wij uit dat dit niet mag en dat ze u garantie moeten verlenen. Maar zelfs na dit telefoontje werd ik gewoon de deur uit gestuurd.
Inmiddels hebben we een ander matras aangeschaft want hier krijgen wij beiden rugpijn van.
Spijtig dat de Ikea hier niets mee doet, maar mij wel van het kastje naar de muur en weer terugbstuurde en dat je het matras mee terug naar de servicebalie mag brenen tot 2x toe. En nog steeds geen coulance??

Inmiddels met een rederlijk deel van het aanschafbedrag, aangezien we al een nieuw matras gekocht hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arjan Penning