Klacht: Money2gocard al 3 weken verkeerde bank melding

op 22 maart 2019 over Mastercard in de categorie Creditcards

3 weken geleden was ik in Costa Rica voor werk en laad ik mijn Money2gocard van Mastercard wekelijks op met iDeal. Ik zit wekelijks in het buitenland voor werk en gebruik daarom deze kaart. Bij het opwaarderen en na het selecteren van mijn bank de SNS bank springt de bank op Regiobank een andere bank en kan ik niet opwaarderen.
Na meerdere keren de klantenservice te hebben gemaild wordt er gezegd dat ik een andere browser moet gebruiken. Ik gebruikte mijn telefoon met opwaarderen. Dat advies ik opgevolgd en afgelopen week zat ik in Delhi en kon ik mijn kaart weer niet gebruiken op mijn IPad dit keer want nog steeds hetzelfde probleem.
Ik vind het echt niet kunnen dat ik ten eerste niet op Mastercard kan rekenen. En ten tweede dat er zo’n slechte klantenservice is, die mij totaal niet verder helpt en ik al 3 weken met dit probleem zit.

Als het probleem is opgelost en er excuses wordt gemaakt dat ik 3 weken waarvan 2 keer in het buitenland ik mijn Mastercard pas niet heb kunnen gebruiken. Of het nou een Money2gocard is of niet, hij is van Mastercard.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mastercard

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mastercard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Een stewardess