Klacht: BKR toetsing

op 11 juni 2018 over Mastercard in de categorie Creditcards

Ik heb een prepaid MasterCard echter heeft MasterCard zonder reden in 2017 twee keer een toetsing gedaan en in 2018 een keer. Ik heb ze een email gestuurd met de vraag waarom ze dit gedaan hebben naar aanleiding van een telefonisch contact echter geen reactie ontvangen. Vervolgens bel nu weer en MasterCard geeft aan dat ze niet weten waarom dit gebeurd is en de collega aan te spreken die ik in mei gesproken heb die daarnaast ook heeft aangegeven dat dit wek vaker is gebeurd. Ik wil weten waarom ze steeds een toetsing doen terwijl ik geen lening heb aangevraagd. Dot is schenden van mijn privacy.

Ik ben niet te vreden hoe de gang van zaken verlopen er wordt niet on oplossing gedacht en ik wil antwoord hebben waarom zij BKR toetsing hebben gedaan terwijl ik een prepaid MasterCard heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mastercard

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mastercard nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Graven38