Klacht: maskers voor kinderen bestellen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 23 augustus 202 bestelde ik 10 pakken kindermaskers: 109,85 euro. Ik kreeg meteen een orderbevestiging en daarna niets: ik heb niets ontvangen, ik heb geen ordertracking, geen pakketnummer. Ook krijg ik geen reactie op mijn klachten per e-mail of bericht in de chat. Aan de andere kant werd het geld geïnd.

Gewenste Oplossing:

mondkapjes snel geleverd indien niet vergoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hygienekoning.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hygienekoning.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hygienekoning.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hygienekoning.nl

Heeft op 13 september 2021 om 19:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Clarisse,

Ik zie dat uw bestelling met een enige vertraging op 24/08/2021 verstuurd is, en op 02/09/2021 met een enige vertraging door PostNL afgeleverd is:

Track Trace https://www.internationalparceltracking.com/Main.aspx/track/3SOPKD7437482/FR/91120

Alle klachten die gemeld zijn door jcsw