Klachten over Marta Boots

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Marta Boots zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Marta Boots in de categorie Internetshops - Schoenen

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Geen levering

Klacht van Marcella1987 op 09 december 2019 over Marta Boots in de categorie Internetshops - Schoenen

Schoenen van afgerond €100 bij Marta Boots besteld via iDeal betaald. Levertijd zou max n week zijn. We zijn nu ruim 4 weken verder en heb ze nog niet geleverd gekregen. Al enkele keren gemaild naar het bedrijf. Krijg nu... Lees meer

bestelling

Klacht van Luka Luysterborg op 07 december 2019 over Marta Boots in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik heb meer dan een maand geleden een paar schoenen bij Marta Boots besteld en deze zijn nog altijd niet aangekomen. Ik heb al meerdere keren contact gezocht en 2 mails gestuurd waar ze nog altijd niet op gereageerd hebben. Lees meer

Geen verzending

Klacht van brieffiesclaire op 02 december 2019 over Marta Boots in de categorie Internetshops - Schoenen

Ook ik heb schoenen gekocht en ze zijn nooit verzonden. Op de mails reageren zij niet en verdere Social Media ook niet. Via de klantenservice kan ik ze niet bereiken, want dit is automatisch. Er was een sale dus vertraging... Lees meer