Klacht: verlichting gaskookplaat aeg hg694550xb

op 04 februari 2018 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

als je knop pit in drukt gaat rode verlichting om knop aan .Een daarvan doet het niet meer contact gehad met Mandemakers keuken is plusminus 2,5 jaar oud die verwijzen door naar AEG reparatie ongeveer 180 euro
en willen verder niks doen ik vind dit niet kunnen Mandmakers moet dit netjes oplossen

het onderdeel kost 33 euro die wil ik wel betalen de rest is voor Mandemakers

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste meneer Klootsema, Wat ontzettend vervelend om te horen dat u problemen heeft met uw kookplaat. Wij gaan dit graag voor u intern bespreken en komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Bericht van Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - Beste meneer Klootsema, Vanuit onze klantenservice heb ik begrepen dat er vanochtend nogmaals contact over uw klacht is geweest en dat aangegeven is welke mogelijkheid wij hierin hebben. Per mail is dit bevestigd. Met vriendelijke groet, Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 04 april 2018 om 12:39 geantwoord

Beste meneer Klootsema,

Tot op heden heeft onze klantenservice geen reactie van u mogen ontvangen op het verstuurde email bericht van eind februari dit jaar. Mocht u nog verdere behandeling wensen van uw klacht dan verzoeken wij u om alsnog een reactie te sturen op het email bericht.

Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Heeft op 04 april 2018 om 15:48 geantwoord

Mandemakers moet dit goed oplossen aanbod lijkt nergens op

Alle klachten die gemeld zijn door klootsema