Klacht: Verkeerde kleur keuken geleverd

op 12 april 2018 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Mijn vriendin en ik zijn opzoek naar een nieuwe keuken, we komen na advies van vrienden uit bij mandemakers.
We kiezen een kleur uit aan de hand van een keuken die in de showroom staat na wat onderhandelen kregen we nog een beetje korting. Handtekening gezet onder de orde en aan de hand van de kleurbenaming die in de orde staat gingen wij ervan uit dat die kleur overeenkwam met de kleur keuken die in de showroom staat. Nu is de keuken geleverd en hebben we niet dezelfde kleur keuken als die in de showroom staat. Mandemakers zegt: we hadden de kleurbenamingcode moeten controleren voor we een handtekening gingen zetten. Maar mandemakers is een gerenomeerd keukenleverancier waar je er van uit mag gaan dat die de goede kleur overnemen van die die in de showroom staat.

Als de keuken retour wordt genomen, of in de juiste kleur wordt geleverd.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

11 maanden geleden - Beste meneer Snip, Ik heb vernomen dat u hierover reeds contact heeft gehad met mijn collega uit de showroom en dat u een afspraak heeft in de showroom voor aanstaande zondag. Ik ga er vanuit dat u er samen uit zal komen. Met vriendelijke groet, Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Reactie van de melder van de klacht Jaapjan snip

11 maanden geleden - Beste Inge Vermeulen. Dat klopt we hebben een afspraak staan voor aanstaande zondag, maar ik ben bang dat we ook dan er niet uit gaan komen hoe graag ik dat ook zal willen. Aangezien de mensen in Groningen vanaf maandag constant zeggen dat onze handtekening onder deze orde staat. Wat mij ook erg betreurt is dat de afspraak van zondag pas gemaakt is na telefoon gesprekken over en weer en die lopen al vanaf afgelopen maandag en dat je collega,s in Groningen niet 1 keer ons hebben uitgenodigd om langs te komen om tot een oplossing te komen. Gr. Jaapjan snip

Bericht van Mandemakers Keukens

11 maanden geleden - Beste meneer Snip, Begrijpelijk dat u teleurgesteld bent in de gang van zaken. Echter is ons advies om de afspraak wel door te laten gaan daar de showroom in deze de plaats is waar dit opgelost zal moeten worden. We zullen uiteraard in overleg met u tot de de beste oplossing proberen te komen. Met vriendelijke groet, Inge Vermeulen - Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door Jaapjan snip