Klacht: slechte afwerking van een prachtige keuken

op 05 juli 2018 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

er is nu voor de derde keer een keukeninstallateur geweest die de kleine slechte afwerkingen verholpen heeft, maar de boven plint van de kasten wand is behoorlijk verziekt bij de eerste installatie en de zogenaamde klachten afdeling laat gewoon niets horen.

Als men eens komt kijken wat voor prutswerk de eerste oplevering heeft opgeleverd en ons een nieuwe bovenplint vergoed

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

8 maanden geleden - Beste meneermevrouw Beltman, Heel jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de installatie en de klachtafhandeling. Het is uiteraard wel onze bedoeling om u als tevreden klant te mogen hebben. Zoals vanochtend gemeld op Trustpilot, is uw klacht opgepakt en ga ik ervoor zorgen dat hierover in ieder geval contact met u opgenomen wordt. Met vriendelijke groet, Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 19 juli 2018 om 12:01 geantwoord

Beste meneer mevrouw Beltman,

Vanuit onze klantenservice begrijp ik dat er hierover inmiddels meerdere malen contact met u is geweest en dat er een nieuwe afspraak gemaakt is om de plafondplint bij u te gaan monteren. Heel fijn om dit te kunnen vernemen.

Twan Verlinden - Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door S.Beltman